Més de 300 persones treballadores es van reunir el passat 3 de març al Casinet d’Hostafrancs en el marc de l’Assemblea d’Intermedia, un rècord de participació en relació amb edicions anteriors. Durant l’acte es van presentar els objectius i les línies estratègiques per aquest 2023 així com els reptes de futur de l’entitat.

La patrona d’Intermedia, Natàlia Valenzuela, de Fundació Ires, va donar la benvinguda a totes les persones assistents, abans de donar pas a una primera part de l’Assemblea de caràcter més tècnic. La directora general corporativa, Sònia Moragrega, i la directora general estratègica, Elisenda Xifre, van resumir l’estat actual dels objectius fixats per l’entitat en les línies estratègiques per a aquest 2023. Igualment, van explicar la necessitat de consolidar el creixement experimentat en el darrer any i de quina manera s’ha de preparar l’organització per al futur.

En aquest sentit, l’acte també va comptar amb la participació de la consultora Dotconsulting, que va presentar el projecte d’eficiència per l’entitat, un programa que té com a objectiu implantar les millores necessàries per al bon funcionament d’Intermedia.

Després d’una pausa per esmorzar, l’acte va comptar amb una dinàmica grupal en la qual els i les treballadores d’Intermedia van compartir idees i aprenentatges sobre les diferents àrees, un espai que va servir per conèixer-se de forma distesa i compartir experiències. L’Assemblea va finalitzar amb una sessió de diagnosi participativa de governança.