L’entitat va reunir més de 150 persones al Casinet d’Hostafrancs el passat 16 de setembre en una jornada interna molt emotiva que va ser un dels actes centrals de celebració dels 10 Anys d’Intermedia.

Les patrones de Fundació Intermedia Laura Peracaula, Sira Vilardell i Natàlia Valenzuela van donar la benvinguda a tots i totes les assistents, abans de donar pas a una primera part de l’Assemblea de caràcter més tècnic.

La directora general corporativa, Sònia Moragrega, i la directora general estratègica, Elisenda Xifre, van resumir l’estat actual dels objectius fixats per l’entitat en les línies estratègiques per a aquest 2022. Igualment, van explicar a tots i totes les membres de l’Assemblea en què consistirà la implantació del nou model de governança d’Intermedia i van recordar la configuració de la nova organització de l’entitat.

Després d’una pausa per esmorzar, els integrants del Consell de Direcció Sergi Pascual i Maite Fortuny van liderar la segona part de l’Assemblea, que va constar de dues activitats. Primerament, d’una taula de testimonis conduïda per les treballadores Sílvia de Diego i Sílvia Álvarez on es va comptar amb la presència de diferents empleats i empleades de l’entitat per a repassar vivències i anècdotes al llarg d’aquests 10 Anys.

A continuació, l’humorista i presentador Fran Rojas va dinamitzar la jornada amb un concurs que també va girar al voltant de la temàtica del relat dels 10 Anys per afegir el colofó lúdic a aquest dia.

Per tancar l’esdeveniment, els treballadors i treballadores d’Intermedia van dinar plegats i van celebrar l’aniversari de l’entitat bufant el pastís commemoratiu. Un conjunt de treballadores de diferents programes i territoris van escenificar l’apagada d’espelmes en una jornada molt emotiva que quedarà per sempre en el record.