El Planeta Prat, el magazín matinal d’elprat.ràdio va entrevistar el passat 4 d’octubre a Ana Cuadrado, la protagonista del «Cas d’èxit» del Club de la Feina del Prat de Llobregat, desenvolupat per la Fundació Intermedia.

El Planeta Prat,  és un espai obert, participatiu i plural que pretén apropar als i les ciutadans/es tot el que passa al municipi. Així doncs, el programa va voler entrevistar a l’Ana, amb l’objectiu que la seva història amb final feliç inspiri a altres que, com ella abans de participar en les accions d’itinerari que ofereix el Club de la Feina, se senten frustrades i perdudes en relació al món laboral.

L’Ana té un perfil professional molt concret i poc demandat: conservadora i restauradora del patrimoni cultural. Més enllà de les pràctiques professionals que havia realitzat i la participació en algun projecte, no disposava de més experiència en aquest sector tan específic. No obstant això, formació i ganes de treballar no li faltaven. Sentia molta ansietat en pensar que mai trobaria feina d’allò que l’apassiona fins que va entendre que havia d’enfocar, tant el CV com la recerca de feina de forma diferent a com estava acostumada: deixar de banda tota l’experiència que tenia en el món de l’hostaleria, enfocar el CV exclusivament al seu objectiu professional i realitzar autocandidatura a aquelles empreses del sector en les que li agradaria treballar.

Després d’entendre tot això i confiar en el procés, va tenir la “sort” que del primer e-mail que va enviar li van trucar i ja són 5 els mesos que porta a Perpinyà restaurant un monument històric.

Podeu escoltar l’entrevista sencera aquí, on trobareu informació sobre els itineraris que s’ofereixen, en general, des del Servei Local d’Ocupació i, més en particular, des del Club de la Feina del Prat.

També, podeu llegir el CAS D’ÈXIT de l’Ana Cuadrado aquí.

Aquest projecte és finançat pel Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament del Prat de Llobregat i desenvolupat per Fundació Intermedia.