L’empresa MB COLD visita als i les joves participants del curs de Logística del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia amb l’objectiu d’apropar el funcionament dels seus processos de selecció de personal.

Els i les alumnes del Curs Logística i E-commerce del Programa PICE van realitzar el passat 23 de novembre una videoconferència amb el cap de Recursos Humans de l’empresa MB Cold que va explicar a les persones participants els aspectes claus de l’empresa i el funcionament dels seus processos de selecció de personal, així com quines són les competències més valorades a l’hora de contractar personal per a treballar en l’empresa.

El curs de Logística i E-commerce, que forma part del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia, està impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.