Fundació Intermedia i la Xarxa Sanitària i Social Santa Tecla van organitzar el passat 6 de març una acció emmarcada en les activitats del Casal Cívic de Campclar per a commemorar el Dia de la Dona. Un grup d’usuàries dels programes d’orientació i inserció que té en marxa Fundació Intermedia a Tarragona i Reus van tenir l’oportunitat de fer una visita guiada a la Residència Santa Tecla Ponent de Tarragona.

La visita va ser conduïda per Carmen Monje, responsable del centre sociosanitari, que va explicar-los el funcionament del centre, com instal·lacions, serveis i perfils professionals que hi treballen: netejadores, cuiners i ajudants de cuina, psicolèg, treballadora social, terapeuta ocupacional, fisioterapeuta i gerocultors/es, etc.

És el segon any que es fa aquesta acció de col·laboració entre Xarxa Sanitària Santa Tecla i la Fundació Intermedia. De la mateixa manera es continuen treballant junts accions d’intermediació amb el territori per tal de fer encaixar les necessitats i demandes de l’empresa i dels usuaris i usuàries d’Intermedia als barris de Ponent.

Aquest tipus d’activitats són d’alt interès per a la persona que està immersa en un procés de millora del seu grau d’ocupabilitat (especialment en el sector d’atenció a les persones) ja que l’apropen a les necessitats i requisits de l’activitat professional en qüestió.