Un total d’11 usuaris d’Intermèdia, beneficiaris del programa Incorpora Badalona Sud, han participat en un curs d’auxiliar de cuina per millorar les seves competències i formació en el sector de l’hostaleria. El curs, impartit pel Gremi d’Hostaleria i Turisme del Barcelonès Nord i Maresme Sud i subvencionat pel Consorci Badalona Sud, es va dur a terme durant el desembre del 2013.

Després d’haver rebut 80 hores de formació en diferents aspectes de l’hostaleria i la restauració, els joves i les joves participants compten amb noves eines professionals i competencials que els han de permetre una millor recerca d’ocupació. Al llarg de la formació, els joves han tractat aspectes com l’organització del treball a la cuina, instal·lacions i estris, nocions sobre dietètica i nutrició, elaboració i presentació de plats, manipulació d’aliments, tecnologia i informàtica, motivació i desenvolupament professional, així com un mòdul de pràctiques a la mateixa escola del Gremi.

Els participants en el curs procedien el programa Incorpora Badalona Sud, programa que té com a objectiu afavorir la integració laboral de persones en situació de desavantatge i contribuir a la creació d’un territori socialment responsable a Badalona.

El projecte, impulsat pel Consorci Badalona Sud juntament amb l’àrea social de la Fundació “la Caixa” i la Fundació Intermèdia, es troba en funcionament des del passat 17 de desembre, data en què es va signar l’acord del projecte.