Una sessió de ‘speed dating’ el passat 27 de maig al Palau Macaya va servir com a cloenda d’un dels itineraris Llença’t, desenvolupant per Fundació Intermedia amb finançament de l’Obra Social La Caixa. Hi van participar vuit responsables i tècnics/tècniques de selecció de persones de diferents empreses col·laboradores d’Intermedia: Atiram, Teclisa, Comaxurros, Garbet Cooperativa d’Inserció, Suara Cooperativa, Institut Forma’t, Marta Luque (freelance) i Probike. El programa Llençat continua amb nous joves fins al desembre.
En aquest programa els joves desenvolupen la seva ocupabilitat mitjançant un metodologies de coaching i tenen l’oportunitat d’apropar-se al mercat laboral a través de diferents accions, entre les quals hi ha el training per la recerca de feina que Intermedia fa en aquets programa amb la Fundació Èxit, on a través de diferents sessions formatives els joves poden millorar les competències de comunicació, creen el seu video-curriculum i poden millorar estratègies per aprofitar les xarxes socials en el seu objectiu.
En aquest projecte ha estat clau la participació de les vuit empreses participants (Atiram, Teclisa, Comaxurros, Garbet Cooperativa d’Inserció, Suara Cooperativa, Institut Forma’t, Marta Luque – freelance i Probike). Des d’Intermedia apostem per oferir la possibilitat de vincular persones i empreses mitjançant diferents programes i projectes. Treballem per millorar l’ocupabilitat de les persones que busquen feina  i les acompanyem per adquirir nous coneixements  habilitats i actituds per acostar-se al mercat laboral canviant. Som proactius creatius eficients i eficaços i busquem l’impacte de les nostres accions i serveis en les persones les empreses i el territori.
La col·laboració de les vuit empreses participants en el programa i les aportacions fetes ha permès que els joves hagin pogut posar en joc els aprenentatges i les competències transversals apreses en el seu procés pràctic. També els ha servit també per identificar les millores que hauran de portar a terme per millorar la seva ocupabilitat.