Amb l’objectiu de donar a conèixer les empreses del territori del Prat de Llobregat, el primer dimecres del mes de juliol es va oferir als usuaris i usuàries del Servei Local d’Ocupació del Prat de Llobregat la possibilitat de tenir una trobada amb el director de l’Hotel Ciutat del Prat.

La jornada va tenir molt èxit amb la participació de persones en recerca activa de feina, vinculades a diferents programes impulsats per l’Ajuntament del Prat.

Els i les participants van tenir l’oportunitat de saber com funcionen els processos de selecció gestionats per aquesta empresa i quin tipus de perfils demanen. També es va destacar la prioritat de contractació de residents del territori, independentment de l’experiència dels i les candidats/es, ja que es valora la formació específica per aconseguir un bon nivell de eficiència.

Aquesta activitat es va implementar des del programa Club de la Feina i Suport a la Inserció Laboral de Fundació Intermedia, amb el suport de l’equip del Jo Puc en Xarxa i la col·laboració del Servei Local d’Ocupació.