Des del dia 9 de maig està en marxa el curs formatiu de carretons elevadors en el marc del programa Més Feina de Fundació Intermedia a Tarragona.

Es tracta d’una formació de 50 hores en format presencial. Amb aquest curs, les persones participants podran adquirir aquelles competències necessàries per desenvolupar-se en el sector.

El programa Més Feina és un projecte d’acompanyament (grupal i individual) i millora de l’ocupabilitat per a persones d’alta vulnerabilitat que es troben en situació de desocupació i està finançat pel Fons Social Europeu i la Fundació ‘’La Caixa’’.

Aquest projecte parteix d’un model d’orientació, capacitació i formació professional, i posa al seu centre d’atenció i intervenció a la persona, afavorint-ne el seu empoderament.