L’empresa Teno Col·lectivitats SL visita els i les joves participants del curs de Restauració (Cuina i Sala) del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia amb l’objectiu d’apropar el funcionament dels seus processos de selecció de personal.

Els i les alumnes del Curs de Restauració (Cuina i Sala) del Programa PICE van participar el passat 12 de novembre en una sessió en format presencial amb l’empresa Teno Col·lectivitats SL. En la trobada i en representació de l’empresa, van participar Sílvia Fondevila, responsable de recursos humans i Gemma Martínez i Gené, responsable de comunicació i projectes de Teno. També, van acompanyar als i les joves durant la sessió dos intermediadors/es laborals de la Fundació, encarregats de la relació amb l’empresa esmentada.

Durant la sessió, les representants de l’empresa van fer una presentació de l’empresa Teno i van explicar als i les joves participants els seus principals valors empresarials i els seus serveis més destacats, com ara els serveis de cuina i restauració a escoles, instituts i escoles bressol. Posteriorment, els i les joves van tenir l’oportunitat de participar en una dinàmica d’entrevista laboral, en la qual van poder analitzar i valorar els aspectes més convenients a tenir en compte en un procés de selecció de personal.

Per finalitzar la jornada, cada jove va tenir l’oportunitat de presentar la seva candidatura a l’empresa, exposant els seus objectius laborals, competències i experiències laborals i acadèmiques.

Va ser una jornada d’aprenentatge per a les persones participants, que van poder descobrir de primera mà la realitat professional per a la qual estan realitzant la formació específica i troncal del programa.

El curs de Restauració (cuina i sala), que forma part del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia, està impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.