Fundació Intermedia ha participat durant els dies 2 i 3 de març a la Fira de l’Ocupació de Tarragona, organitzada per la Cambra de Comerç de Tarragona, per segona vegada, en format virtual.

A través del seu portal interactiu, la fira ha acostat al públic contingut en línia i material digital com tallers i conferències sobre recerca de feina i ocupació. També ha ofert la possibilitat de visitar la informació dels “estands” participants a través de tours virtuals o enllaços a cada web, així com consultar ofertes de treball de diferents empreses participants i mantenir una entrevista amb elles.

Prop de 1.500 persones participen en la Fira Virtual de l’Ocupació de Tarragona

Malgrat el format digital adaptat a les restriccions per la pandèmia, la fira ha comptat amb la participació de més de 30 empreses i entitats expositores, entre les que hi havia l’estand de Fundació Intermedia, i amb prop de 1.500 visitants en cerca activa de feina.

Durant els dos dies de la fira, els visitants han pogut participar en 6 tallers i conferències en línia sobre orientació laboral, formació contínua, autoocupació, habilitats i competències. Aquestes activitats, s’han presentat com un valor afegit a la fira i han estat una eina útil pels visitants en la seva recerca de feina o de desenvolupament d’un projecte personal.

L’equip d’Intermedia ofereix un taller per preparar processos de selecció

En el marc del primer dia de la fira, l’equip de Fundació Intermedia ha impartit el taller “Com preparar-te per a un procés de selecció: Mostra el teu valor”, adreçat a persones en procés de recerca de feina i en el qual, a través d’exemples i simulacions de casos pràctics s’aborda la preparació d’un procés de selecció, la definició de la marca personal, la identificació dels punts forts de la persona en relació amb el seu objectiu laboral, l’autoidentificació de les competències i com posar-les en valor en processos de selecció.

Durant el taller, les tècniques de Fundació Intermedia han aprofundit en les diferents fases del procés de selecció com l’entrevista telefònica, l’entrevista grupal i l’entrevista individual i, a través dels casos simulats han analitzat bones i males pràctiques i han aportat eines i consells de millora per tal d’afrontar-les amb èxit.