Fundació Intermedia va organitzar el passat 24 de març una sessió d’Speed Dating Laboral en format virtual amb la participació de les referents de recursos humans de 4 empreses i 50 persones participants provinents de diversos programes de Fundació Intermedia a la província de Tarragona.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser apropar les persones que participen en diferents programes d’orientació i inserció laboral de Fundació Intermedia i del Centre de Noves Oportunitats a Tarragona, Reus i El Vendrell i que estan en recerca activa de feina amb els i les referents de recursos humans d’empreses dels sectors de turisme, hostaleria, restauració i ETT especialitzada en perfils del sector turístic.

En aquesta sessió d’Speed Dating hi van participar 50 persones i es van realitzar 77 entrevistes de feina. La sessió va comptar amb la presència de Daniel Caliz, responsable d’Administració de l’empresa Claro sol Facility Services, Cristina López-Tello, directora de Recursos Humans i Natàlia Rodríguez, tècnica de Recursos Humans de l’empresa Alannia Resort, Berta Rodero, directora; Encarnación Prada, 2ª Maitre; Milagros Domínguez, governanta i Francisco Carmona, cap d’establiments de restauració de l’empresa H10 Salou Princess i Sabina Hernández, tècnica de Recursos Humans de l’empresa CRIT Interim ETT Tarragona.

Durant la trobada, les persones participants van tenir l’oportunitat de presentar la seva candidatura en funció del seu perfil i objectius professionals a les diferents referents de Recursos Humans de les empreses participants, així com destacar les seves competències, experiència i motivació per trobar noves oportunitats laborals.