Fundació Intermedia va organitzar el passat 12 i 13 de maig tres sessions d’Speed Dating Laboral en format virtual amb la participació de les referents de recursos humans de dues empreses i 26 persones participants provinents de diversos programes de Fundació Intermedia.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser apropar les persones que participen en diferents programes de la fundació i que estan en recerca activa de feina amb els i les referents de recursos humans d’empreses dels sectors delivery i atenció al client.

Les dues primeres sessions d’Speed Dating Laboral, que van tenir lloc el 12 de maig, van anar a càrrec de les tècniques de selecció de personal de l’empresa d’accessoris de telefonia mòbil La Casa de las Carcasas, Patrícia Núñez i Adriana García. En aquestes sessions hi van participar 18 persones usuàries de Fundació Intermedia amb el perfil de Dependents/es de botiga.

La tercera sessió d’Speed Dating, que es va realitzar el 13 de maig, va comptar amb la presència d’Eric García, Darkstore Supervisor Barcelona de l’empresa del sector delivery BLOK. En aquesta trobada hi van assistir 8 persones també provinents de diferents programes d’Intermedia, en aquest cas, interessades a treballar com a repartidors/es ebike.

Durant les trobades virtuals, els i les usuàries van tenir l’oportunitat de realitzar un procés de selecció ràpid i donar a conèixer la seva candidatura a les empreses, mentre que els i les referents d’empresa, van poder conèixer persones amb moltes ganes de treballar i mostrar la seva vàlua personal i professional.

Durant les pròximes setmanes, l’equip d’intermediació de Fundació Intermedia, en coordinació de l’equip d’orientació, organitzarà diferents sessions virtuals d’Speed Dating Laborals en els que participaran empreses com Ilunion, Interserve, Eurofirms, entre d’altres.