Barcelona Activa amb la col·laboració de La Confederació organitzen la Jornada – Espai Networking  “La intervenció social amb joves des del Tercer Sector Social” que tindrà lloc avui, 15 de maig de 16.00 h a 19.00 h a l’Auditori Seu Central Barcelona Activa.

La Jornada està adreçada a persones emprenedores o en procés de recerca de feina, així com a organitzacions del Tercer Sector que treballen en el sector dels serveis socials i d’atenció a les persones.

L’esdeveniment té per objectiu posar la mirada en el Tercer Sector Social com a motor social i econòmic a la ciutat de Barcelona que, a través de models empresarials sense afany de lucre i amb vocació de transformació social, treballa per la millora de la qualitat de vida de diferents col·lectius. En aquesta jornada s’aprofundirà en l’àmbit de la intervenció social amb joves  incidint en el futur per observar l’impacte d’aquest sector en l’ocupació i començar a dibuixar l’escenari d’aquest àmbit en els pròxims anys.

L’acte inclou ponències de professionals del Tercer Sector Social i taules rodones amb representants d’empreses i entitats compromeses amb la millora de l’ocupació del col·lectiu jove. La conferència inaugural de la Jornada serà a càrrec de Álvaro Porro, Comissionat d’Economia Social, Desenvolupament Local i Consum i de Paco Ramos, Director Executiu d’Estratègies de Foment de l’Ocupació de Barcelona Activa.

La directora general de la Fundació Intermedia, Sònia Moragrega, participarà en el debat de la taula rodona juntament amb representants d’altres empreses i entitats, com ara bé Jordi Autet de la Fundació Mercè Fontanilles, Júlia Lleonard de Gedi i Sandra Tatay de la Fundació Salut i Comunitat.

L’acte es tancarà amb un espai dedicat a torn de preguntes per tal d’aclarir tots els dubtes que puguin sorgir envers el tema.

Des de Fundació Intermedia ens plau participar en aquest espai on poder debatre i reflexionar sobre el mercat del treball, la intervenció social en joves i l’ocupació d’aquest col·lectiu.