La Fundació Intermedia va realitzar el passat 12 d’abril una Sessió d’Speed Dating amb dos referents de Recursos Humans de les empreses Carrefour i Carrefour Market.

Aquesta activitat, que va tenir lloc a la seu de Fundació Intermedia a Tarragona, va esdevenir molt interessant tant per les referents d’empresa convidades com per les 21 persones usuàries de diferents programes d’inserció i orientació laboral de l’entitat que hi van participar.

En aquesta sessió d’Speed Dating, els i les usuàries van conèixer, de primera mà, el funcionament de les empreses, les característiques dels perfils professionals, els requisits i competències ajustades a cada ocupació, el tipus de jornades laborals, etc.  Alhora, van tenir l’oportunitat de realitzar un procés de selecció ràpid i presentar la seva candidatura a les empreses.

També, va ser una sessió molt profitosa per a les referents d’empresa que hi van assistir, ja que van poder contactar amb  persones que, dins del sector de comerç, tenen moltes ganes de mostrar la seva vàlua personal i professional.

Des de Fundació Intermedia apostem per accions que,  com aquestes, ajudin a apropar el teixit empresarial als ciutadans i ciutadanes del territori, ja que d’aquesta manera l’empresa esdevé en agent formador més enllà de l’acció de reclutament de personal habitual, participant de forma transversal en el procés d’orientació de les persones usuàries, ateses per la nostra entitat.