El passat 29 de març, les tècniques de l’oficina de Randstad Gavà van oferir una sessió als usuaris i usuàries dels programes Eskala Sant Boi, Jo Puc en Xarxa i Club de Feina del Prat de Llobregat, desenvolupats per Fundació Intermedia.

En aquesta sessió, es va parlar dels tipus d’entrevista que es poden trobar els candidats, així com dels aspectes a tenir en compte en les videoentrevistes, un format d’entrevista que s’ha consolidat després de la pandèmia.

Els participants també van aprendre a fer un vídeo de presentació, una eina que Randstad empra per presentar els candidats a les empreses clients. És un tret diferenciador que aporta un valor afegit al curriculum i que dona l’oportunitat als postulants de destacar la seva candidatura.

Per finalitzar la sessió, tots els usuaris van tenir l’oportunitat de mantenir una entrevista individual amb una de les tècniques i poder optar a ofertes disponibles en temps real.

Va ser una jornada molt profitosa pels participants, que van poder veure de primera mà què és el que valoren els reclutadors quan fan selecció de personal i van poder practicar i rebre feedback de les seves entrevistes individuals.