El passat 14 de juliol es van reunir a l’espai CaixaForum de Tarragona les persones responsables de les entitats que conformen el grup Incorpora Tarragona.

Maria Glòria Olivé, directora de CaixaForum Tarragona i Cristina Segura, directora d’Inclusió Social a la Fundació «La Caixa» van obrir l’acte acompanyades d’Inmaculada Cerviá, responsable de Fundació «La Caixa» del grup Incorpora.

Ainhoa Setién, professional de Fundació Intermedia, es va estrenar com a coordinadora del grup Incorpora Tarragona, compartint amb les diferents entitats del grup els resultats quantitatius i qualitatius del primer semestre de l’any 2022 per a tots els programes de Fundació «La Caixa» al territori.

Com a fet destacat, els indicadors de persones ateses, d’ofertes gestionades (11,76% més que el primer semestre del 2021) i d’insercions assolides (25,06% més respecte al primer semestre del 2021) han experimentat una increment en comparació amb les xifres de l’any anterior.

Especialment rellevant és l’augment considerable de 41 a 176 contractacions indefinides el 2022 i la dràstica baixada de 580 a 321 contractacions temporals aquest any, explicades arrel de la Reforma Laboral.

En aquesta trobada també es va fer un seguiment general dels diferents programes gestionats al territori, destacant factors com la gran baixada dels abandonaments als cursos de Punt Formatiu Incorpora, així com l’augment dels Plans d’empresa i Insercions per autoocupació.

Per últim, es van compartir els resultats semestrals del Pla estratègic del grup Incorpora Tarragona.