El reconeixement, que enguany es fa de forma telemàtica, pretén agrair la implicació de les empreses que, a través de diferents fórmules, han fet possible la tasca social de millora de l’ocupabilitat de les persones en situació de vulnerabilitat ateses a la fundació.

Segell d’Empresa Col·laboradora

Han rebut el Segell d’Empresa Col·laboradora 156 empreses que han ofert a les persones usuàries de la fundació participar en alguna de les accions de col·laboració: formacions a mida, sessions de coneixement de l’entorn productiu, convenis de pràctiques no laborals o contractes laborals cobrint ofertes de feina.

Les accions de responsabilitat social corporativa que l’empresa desplega tenen un impacte directe en les persones que se’n beneficien i contribueixen al fet que l’empresa pugui projectar una imatge de compromís, responsabilitat, solidaritat i justícia social. Amb l’entrega d’aquests certificats d’empresa col·laboradora es pretén agrair a les empreses i posar en valor el seu compromís i implicació en contribuir a la millora de l’ocupabilitat de les persones provinents de diversos programes de la Fundació Intermedia.

Empreses col·laboradores – IntermediaJOB

Fundació Intermedia també ha fet menció a 13 empreses i entitats que durant l’any 2021 han contribuït a la millora de l’ocupabilitat a través de la contractació de persones mitjançant la plataforma de selecció de professionals per competències IntermediaJOB.

La clau de l’èxit de la selecció per competències està en l’encaix entre ofertes i persones candidates que realment compleixen les competències, habilitats, coneixements i aptituds que requereix el lloc de treball.

Amb l’entrega d’aquest certificat d’empresa col·laboradora es pretén agrair a les empreses el fet que realitzin la selecció de personal mitjançant el model de selecció per competències, evitant així situacions discriminatòries i aplicant la responsabilitat social en la selecció de personal.

Com col·laborar amb Fundació Intermedia?

Consulta les diferents opcions de col·laboració amb Fundació Intermedia.