El reconeixement, que enguany es fa de forma telemàtica, pretén agrair la implicació de les empreses que, a través de diferents fórmules, han fet possible la tasca social de millora de l’ocupabilitat de les persones en situació de vulnerabilitat ateses a la fundació.

Segell d’Empresa Col·laboradora

Han rebut el Segell d’Empresa Col·laboradora empreses que han ofert a les persones usuàries de la fundació o bé participar en formacions a mida, en processos de mentoria, a través de convenis de pràctiques o contractes laborals cobrint ofertes de feina.

Destaquen també les empreses que han ofert la possibilitat de fer simulacions de processos de selecció així com visites a l’entorn productiu i als centres de treball o que han ofert xerrades o tallers per compartir informació clau de cada sector i de les competències del perfil professional que hi treballa.

Empreses col·laboradores – IntermediaJOB

Fundació Intermedia també ha fet menció a nou empreses que durant el darrer trimestre han participat en una prova pilot que ha de servir per millorar el desenvolupament de la plataforma de selecció de professionals per competències IntermediaJOB, un nou portal de feina basat que fa un encaix automàtic entre les competències que requereix el lloc de feina amb les habilitats de les persones candidates.

Gràcies a la participació de les vuit empreses al pilotatge, s’han pogut avaluar els punts de millora pel que fa a la usabilitat, el disseny i la metodologia de l’eina.

Com col·laborar amb Fundació Intermedia?

Consulta les diferents opcions de col·laboració amb Fundació Intermedia.