La Fundació Intermedia ha tancat l’any finalitzant el Programa Llença’t ASJTET (Àrea de Suport al Jove Tutelat i Extutelat de la DGAIA) amb una valoració molt positiva per part dels joves participants, pel referent de l’ASJTET i per l’empresa Garbet. Els joves s’han pogut formar d’una manera diferent, des de l’experiència i les pràctiques. Per part de l’ASJTET ha sigut una prova pilot i ha resultat satisfactòria, i Garbet ha obtingut una experiència nova de treball amb joves que també ha estat molt positiva.

En general ha estat un curs on han pogut aprendre tots entre tots, i per part de l’equip han quedat moltes ganes de repetir una pròxima edició. En aquest cas l’actitud dels joves ha estat clau perquè el procés donés tants bons resultats, sobretot en l’àmbit de l’aprenentatge col·lectiu.

El 100% dels joves que han participat en el programa l’han finalitzat amb pràctiques incloses, 5 dels 8 joves amb una valoració molt positiva per part de la cooperativa Garbet, i finalment la cooperativa ha posat a disposició dues ofertes de feina que els permetran introduir-se al món laboral i poder aconseguir el permís de treball.