El passat dijous 21 d’abril es va celebrar l’acte d’inauguració i la jornada de portes obertes del Casal Cívic i Comunitari Reus – Sant Josep Obrer, ubicat a la plaça de Mas Pellicer de la ciutat reusenca.

Adscrit a la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Drets Socials, el Casal Cívic i Comunitari Reus – Sant Josep Obrer es va inaugurar l’any 1993 i, recentment, s’hi han fet obres de millora i condicionament per oferir nous espais de trobada i participació més moderns i oberts a tothom.

Durant l’acte, es va agrair la tasca comunitària feta per les entitats socials, destacant-ne les de l’AVV 1r de Maig, així com la de Fundació Intermedia, que des de l’any 2012 gestiona a l’equipament programes d’orientació i acompanyament a la inserció adreçats a la ciutadania del barri i el municipi de Reus.

L’acte va comptar amb la presència de la consellera de Drets Socials, l’Hble. Sra. Violant Cervera, la directora general d’Acció Cívica i Comunitària, la Sra. Cesca Domènech, i el director dels Serveis Territorials de Drets Socials a Tarragona, el Sr. Daniel Sagalà.