Un grup d’onze dones participants del programa “Noves metodologies d’orientació per a dones” de Tarragona, subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i que la Fundació Intermedia imparteix en col·laboració amb Tarragona Impulsa de l’Ajuntament de Tarragona, van participar el passat dia 4 de novembre en una dinàmica grupal simulada per tal de conèixer aquesta tècnica de selecció de personal molt utilitzada pels departaments de RRHH.

La dinàmica, dirigida per tècniques d’inserció de la Fundació Intermedia, va posar en joc competències personals com la comunicació verbal i no verbal, el lideratge, el treball en equip i la resolució de problemes, entre d’altres, així com habilitats socials i emocionals de les participants. La simulació va servir per posar en evidència el treball realitzat durant el curs, basat en l’empoderament, la identificació de competències i l’autoconeixement, amb l’objectiu final de transferir les pròpies competències a les demanades del mercat laboral. La sessió va tenir molt bona acollida entre les participants, que van valorar la seva participació com a positiva reconeixent, entre altres aspectes, que “s’ha de ser conscient de les pròpies competències per poder-les treballar”.