Des de Fundació Intermedia i el programa Incorpora Balears, el passat 28 d’abril es va realitzar una jornada de selecció de personal per a la cadena d’alimentació Carrefour.

Fins a 45 persones van ser convocades al procés de selecció amb l’objectiu de fomentar la incorporació laboral dels perfils de caixer/a, reposició, personal de venda i secció de frescos (carnisseria, xarcuteria, peixateria i fruiteria).

Durant el procés de selecció, les persones participants van poder conèixer com va néixer i evolucionar l’empresa Carrefour, a més de tenir l’oportunitat de fer entrevistes individuals on van presentar la seva candidatura en funció del perfil competencial, motivació i experiència en les diferents posicions sol·licitades per part de la companyia.

La valoració del procés va ser molt positiu tant per a les persones candidates com per a les tècniques de selecció de Carrefour, que van destacar l’ajust dels perfils a les seves necessitats actuals.

El programa Incorpora Balears està subvencionat per Fundació “la Caixa”.