Els programes Jo Puc del Prat de Llobregat i Eskala de Sant Boi desenvolupats per Fundació Intermedia van organitzar una trobada virtual conjunta el passat 17 de novembre amb l’equip de l’oficina de Randstad Gavà per acostar a les persones participants dels programes les noves formes de selecció virtuals.

En aquesta sessió Vanessa Ruz, directora de l’oficina, va explicar a les persones participants d’ambdós programes com s’estan realitzant els processos de selecció en temps de pandèmia i com la vídeo entrevista ha arribat per quedar-se, explicant alguns dels punts més importants a tenir en compte a l’hora de mantenir una entrevista telemàtica.

Durant la trobada, la Mónica Verdejo, tècnica de selecció de l’oficina, va parlar de la importància que el vídeo d’autopresentació està adquirint en els últims temps, ja que aporta un valor afegit al currículum convencional i les empreses el valoren molt positivament. De forma molt senzilla, va oferir els principals consells per fer aquest vídeo en condicions, ja sigui a la seva app (on apareix aquest apartat) o com a vídeocurrículum.

Ambdues van animar als participants a registrar-se a Randstad per tal de poder consultar les ofertes de feina. En la línia de Fundació Intermedia, Randstad opta per un model competencial de selecció i per fer-ho possible treballa a través d’un qüestionari anomenat ADN que mesura les 16 principals competències professionals.

Al final de la presentació, els participants dels programes Jo Puc i Eskala de Fundació Intermedia van tenir l’oportunitat de presentar-se i postular-se per ofertes vigents i futures.