Programa Singulars2020-11-09T16:42:27+00:00

Programa Singulars

Cargando...

Descripció

Programa adreçat a orientar i formar a joves d’entre 16 a 29 anys beneficiaris de la Garantia Juvenil.

Es realitzen sessions d’orientació i acompanyament en la inserció laboral, formacions a mida: 2 de Tècnic Ecommerce-logistica, 1 de Tècnic Programació i implementació d’e-commerce, webs i apps de venda i 1 de Publicitat i comunicació en xarxes socials, pràctiques en empreses, visites a l’entorn productiu.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil.

Punt d’actuació

Tarragona (Prat de la Riba), Girona i Barcelona (Raval i Les Corts).