noti-consorci-caixa2La Fundació Intermedia, conjuntament amb el Consorci de Badalona Sud i la Fundació La Caixa ha endegat un programa pilot per treballar la inserció social i laboral de persones en edat de treballar, participants en el programa d’ajuts a famílies amb infants en situació de vulnerabilitat Caixa Pro Infància de la Fundació la Caixa.

L’objectiu del projecte és la millora de les condicions de vida de la família mitjançant l’orientació i l’acompanyament en el procés de cerca i obtenció de feina. Alhora s’intenta vincular al projecte el teixit empresarial de la zona a partir del paradigma de territori socialment responsable.

Donat el caràcter d’experiència pilot, es posa especial èmfasi en l’elaboració d’una metodologia innovadora adreçada a la comprensió de la constel·lació familiar com un tot, on el treball en una àrea ha de poder millorar la situació global de la família.

El projecte està cofinançat per la Fundació La Caixa i el Consorci de Badalona Sud.