• plenaria_mais1
  • plenaria_mais2
  • assemblea1
  • Part de l’equip del Programa MAIS durant la formació a l’inici del mes de juliol

Fundació Intermedia ha posat en marxa el Programa de mesures actives d’inserció per a persones destinatàries de la renda garantida de ciutadania (MAIS) a través del qual s’atendran a més de 900 persones a 17 municipis de les províncies de Barcelona, Girona i Tarragona amb l’objectiu d’incrementar el grau d’ocupabilitat i la inserció laboral de les persones participants en el programa.

Punts d'actuació:

Salt, Girona, Sant Feliu de Guíxols, Blanes, Ripoll, Palafrugell, Figueres, Terrassa, Sant Vicenç dels Horts, Trinitat, Barcelona - St. Oleguer, Barcelona - Les Corts, Masnou, Mataró, Sant Boi Llobregat, Canovelles, Camplar, Tarragona, Reus i El Vendrell.

El Programa MAIS de Fundació Intermedia, que va començar al mes de gener amb 5 punts d’actuació i el passat 1 de juliol es va ampliar fins els 20 punts, finalitzarà el 30 d’abril de 2020. El Programa està cofinançat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Fons Social Europeu.