IntermediaXFeina2021-12-20T15:49:47+01:00

Intermedia X Feina

La paralització de l’activitat econòmica a causa de la crisi de la COVID-19 ha afectat laboralment a moltes persones. En aquest context, Fundació Intermedia, entitat sense ànim de lucre dedicada a la millora de l’ocupabilitat de les persones, posa en marxa la campanya solidària Intermedia x Feina per oferir orientació laboral postcovid a les persones que ho necessitin.

Com puc demanar l’assessorament?

• Per començar l’assessorament laboral cal que omplis el formulari amb les teves dades i una breu explicació de la teva situació. Aquest primer pas és necessari perquè en enviar el formulari autoritzes a Intermedia a fer ús de les teves dades personals (LOPD).
  • Un cop hagis enviat el formulari, els professionals de Fundació Intermedia començaran a estudiar el teu cas i es posaran en contacte amb tu per començar les sessions d’orientació.

Qui pot sol·licitar el suport en línia o telefònic?

Qualsevol persona resident a Barcelona ciutat que s’hagi vist afectada a nivell laboral durant la crisi del coronavirus i que cregui que li cal una mica d’ajuda per trobar una nova feina, reintroduir-se al mercat de treball o revisar les pròpies competències per reorientar la cerca d’oportunitats laborals en un nou sector.

Si vius en qualsevol altre municipi de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, pots demanar suport laboral mitjançant el Programa + Empleo.

En què consisteix el suport laboral postcovid?

Orientadors/es laborals t’assessoraran en línia i/o per telèfon tenint en compte el teu cas i la situació en què et trobes.

Les sessions d’acompanyament són totalment gratuïtes i abordaran des de la revisió del currículum i de les competències, fins a la definició d’un petit pla d’acció l’orientació en canals de recerca, sectors i processos de selecció.

Demana l'assessorament laboral postcovid

Amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona