IntermediaXFeina2020-11-25T17:27:02+00:00

Intermedia X Feina

Descripció

La paralització de l’activitat econòmica a causa de la crisi de la COVID-19 ha afectat laboralment a moltes persones. En aquest context, Fundació Intermedia, entitat sense ànim de lucre dedicada a la millora de l’ocupabilitat de les persones, posa en marxa la campanya solidària Intermedia x Feina per oferir orientació laboral postcovid a les persones que ho necessitin.

Com puc demanar l’assessorament?

Per començar l’assessorament laboral cal que omplis el formulari amb les teves dades i una breu explicació de la teva situació. Aquest primer pas és necessari perquè en enviar el formulari autoritzes a Intermedia a fer ús de les teves dades personals (LOPD).

Un cop hagis enviat el formulari, els professionals de Fundació Intermedia començaran a estudiar el teu cas i es posaran en contacte amb tu per començar les sessions d’orientació.

Qui pot sol·licitar el suport en línia o telefònic?

Qualsevol persona resident a Catalunya o Illes Balears que s’hagi vist afectada a nivell laboral durant la crisi del coronavirus i que cregui que li cal una mica d’ajuda per trobar una nova feina, reintroduir-se al mercat de treball o revisar les pròpies competències per reorientar la cerca d’oportunitats laborals en un nou sector.

En què consisteix el suport laboral postcovid?

Orientadors/es laborals t’assessoraran en línia i/o per telèfon tenint en compte el teu cas i la situació en què et trobes.

Les sessions d’acompanyament són totalment gratuïtes i abordaran des de la revisió del currículum i de les competències, fins a la definició d’un petit pla d’acció l’orientació en canals de recerca, sectors i processos de selecció.

Punts d’actuació

Catalunya i Illes Balears