La Fundació Intermedia va realitzar el passat 2 d’abril la primera sessió informativa del Programa POEJ (Programa operativo de empleo Juvenil) a Girona. El programa POEJ està orientat a joves d’entre 16 i 29 anys i té l’objectiu d’ajudar a aquests joves a trobar feina, sigui per compte propi o aliè o bé a impulsar la seva idea de negoci com a emprenedors. Aquest Programa està impulsat per la Cambra de Comerç de Girona, la Fundació INCYDE, el Fons Social Europeu i la Garantia Juvenil.

La benvinguda d’aquesta sessió informativa a ser a càrrec de la Cristina Guerrero, tècnica de la Cambra de Comerç de Girona, on va presentar el programa POEJ «Talent emprenedor» destinat a joves de 16 a 29 anys que vulguin trobar feina o crear-la. Des de la Cambra de Comerç de Girona es brinda un servei d’assessorament emprenedor per tal que els i les joves puguin crear el seu propi lloc de feina.

Seguidament, es va presentar la proposta formativa que ofereix Fundació Intermedia per a aquest programa, a càrrec de la nostra tècnica Stella Costejà. La formació d’aquest programa formatiu tindrà una durada de 40 hores repartides en dues setmanes, en les que s’invertiran 30 hores en una formació específica en «Picking i PDA» i 10 hores per l’elaboració d’un bon currículum per competències, explorar el mercat laboral i treballar els canals i eines de recerca de feina per tal de millorar les seves possibilitats de contractació.

Finalment, els i les joves assistents van fer un test per conèixer les seves motivacions i interessos i així poder-los orientar millor en la seva futura incorporació al mercat laboral.

El dimarts dia 9 d’abril a les 10.00 hores es realitzarà la segona sessió informativa per seleccionar als 15 participants que es podran beneficiar d’aquest programa.