El Festival Internacional de Publicidad Social, Publifestival 2015, ha premiat l’agència Ideared per als dissenys de la Memòria 2013 i la postal virtual de Nadal 2014 de Fundació Intermedia. Corresponen respectivament a les categories de «Millor Memòria Social Corporativa» i «Millor Peça Gràfica Social».

El director d’Ideared, Carles Sanabre, va declarar que «és un premi al nostre esforç i un al·licient més per seguir treballant amb empreses socials; creiem en la comunicació com a eina per conscienciar sobre els assumptes que afecten la nostra societat i seguirem implicant-nos en projectes socials».

El jurat estava presidit per Lluís Bassat, un dels publicistes espanyols més reconeguts internacionalment, que va definir Publifestival com «el festival més important del món».

Gala íntegra amb agraïment de Carles Sanabre a Intermedia: