Un total de 37 persones usuàries de la Fundació Intermedia al Raval, beneficiàries del programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”, han començat un període de pràctiques com a auxiliars de cuina en diferents empreses.

L’adquisició d’experiència laboral en el lloc de treball arriba després que els usuaris hagin completat amb èxit la seva formació com a auxiliars de cuina. Els cursos s’han dut a terme a les instal·lacions de la Fundació Intermedia al Raval (Barcelona).

Han cursat un total de 150 hores de formació tècnica, juntament amb 50 hores en competències. Durant aquest temps, la formació impartida s’ha centrat en aspectes essencials en la cuina com ara l’organització del treball diari a la cuina; la maquinària i els utensilis de cuina; el magatzem i la col·locació, distribució i inventari; així com coneixements sobre els diferents aliments i la seva manipulació. Així mateix, durant la formació també s’han treballat aspectes relacionats amb el mercat de treball i el desenvolupament del projecte professionals de cada un dels participants.

A tota la formació rebuda, s’hi afegiran 100 hores de pràctiques en diferents empreses per tal de millorar la seva formació en un entorn laboral que els permeti desenvolupar els diferents coneixements adquirits. Entre les empreses que col·laboren en la realització de les pràctiques hi ha Grupo Cacheiro, Grupo AMT Restaurants, Restaurant Semproniana, Restaurant Norai, Grupo Andilana o el C3Bar del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).