Els i les participants del Programa Jo Puc en Xarxa de la Fundació Intermedia van visitar el passat 4 de febrer les instal·lacions de La Botiga.

La Botiga és un projecte de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, gestionat per l’Associació Benestar i Desenvolupament ABD i Espigoladors, que vol generar un espai obert a tota la ciutadania que sigui sostenible i que uneixi els objectius de sobirania alimentària amb la inserció social i laboral de col·lectius en situació de vulnerabilitat, l’activació comunitària inclusiva, la promoció d’hàbits saludables, el consum de productes de proximitat i socialment responsables, la cohesió social i la lluita contra el malbaratament alimentari.

Durant la visita, els i les participants del programa Jo Puc en Xarxa van poder conèixer de primera mà les instal·lacions i el funcionament de La Botiga, així com l’espai de triatge i del magatzem. També, van poder descobrir les diferents opcions de reciclatge d’envasos que tenen disponibles i les diferents propostes de trobades i tallers que ofereixen amb l’objectiu de fomentar l’alimentació saludable.

El Programa Jo Puc en Xarxa és impulsat per l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i per l’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament del Prat del Llobregat.