Fundació Intermedia, en el marc del Programa Més Feina i Incorpora Balears, va realitzar el passat 9 de febrer una trobada virtual entre un grup d’usuàries i l’empresa del sector nàutic Sea Teach per parlar sobre les oportunitats laborals dins d’aquest sector.

Aquesta trobada virtual va permetre que les persones usuàries coneguessin noves sortides professionals dins del sector nàutic, quins són els perfils més demandats per a treballar en ports i embarcacions, com poden accedir als llocs de treball amb la formació i competències que ja han adquirit i quines són les diferents sortides formatives que ofereix aquest sector.

El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és cofinançat pel Fons Social Europeu i la Fundació “La Caixa”.

El Programa Incorpora és un projecte d´intermediació laboral i millora d’oportunitats laborals per a persones en situació vulnerable, finançat per la Fundació “La Caixa”.