Les persones participants del Programa Més Feina de l’Obra Social ‘la Caixa’ de Figueres han iniciat el curs de Cambrer/a de pisos posat en marxa per Fundació Intermedia per a fomentar itineraris d’inserció sociolaboral de persones en situació o risc d’exclusió social. Aquesta formació, subvencionada per Fons Social Europeu i cofinançada per l’Obra Social ‘la Caixa’, té per objectiu capacitar a les persones participants per desenvolupar les funcions i tasques corresponents del personal de cambrer/a de pisos en hotels i allotjaments turístics.

La formació teòrica compta amb l’organització de diferents tallers pràctics relacionats amb l’ocupació de cambrer/a de pisos, com per exemple un taller de tovallons i decorats i un taller de primers auxilis i prevenció de riscos, entre altres. Una vegada superada la formació teòrica i amb la col·laboració de les empreses del territori, les persones participats tenen l’oportunitat de posar en pràctica les aptituds, les competències transversals i les tècniques i professionals apreses al llarg de la formació, perseguint els seus objectius de millora d’ocupabilitat i fomentant les oportunitats d’accés en el mercat de treball.