Un grup de participants del Programa Jo Puc +30 +45, alumnes de la primera edició del curs d’Auxiliar de Serveis i Consergeria, van visitar al maig la seu de l’empresa Seguridad Profesional Mediterránea (SPM), ubicada a Gavà. La visita va comptar amb la col·laboració de la consultoria Sinergia Team & Training, i el cap de serveis de SPM, el José Antonio Ramírez, va exposar als participants del programa les competències específiques sol·licitades per a l’ocupació d’auxiliar de serveis.

Durant la sessió també es van explicitar les principals funcions i tasques específiques del perfil professional del vigilant versus l’auxiliar de serveis, fent un repàs molt interessant a les normatives vigents en aquest àmbit. En aquest sentit, des de la Fundació Intermedia es valora molt positivament que els i les alumnes tinguin un coneixement específic sobre el perfil competencial que es demana al mercat laboral, ja que aquesta eina els permet accedir al sector amb major facilitat.

El Programa Jo Puc +30 +45, adreçat a persones derivades de serveis socials per a la millora de la seva ocupabilitat, està desenvolupat per la Fundació Intermedia per a l’Ajuntament del Prat de Llobregat. Aquesta formació professionalitzadora de 72 hores ha comptat amb un total de 16 alumnes majors de 30 anys, el mateix nombre d’alumnes que ha finalitzat el curs.