A finals de febrer va finalitzar el Curs de Neteja Industrial i de Centres Sociosanitaris desenvolupat per Fundació Intermedia per a l’Ajuntament del Prat de Llobregat, i emmarcat dins el programa Jo Puc +30 +45. El curs, adreçat a persones derivades de Serveis Socials per la millora de la seva ocupabilitat, ha estat valorat molt positivament per les persones que hi participaven, que durant la formació van poder fer pràctiques amb les eines i la maquinària específica del sector.

Així mateix, els i les alumnes del curs van conèixer de la mà de diferents professionals els diversos àmbits d’actuació d’aquesta professió, com la neteja d’hotels, d’oficines o d’hospitals. Durant el transcurs de la formació els participants també van poder visitar la Residència i Centre de Dia Onze de Setembre de Pere Mata Sical, acompanyats per la coordinadora de formació i la responsable de neteja, que els van ensenyar el funcionament del servei de neteja en un centre sanitari i els van assessorar sobre el perfil competencial requerit.