L’equip de professionals que conformen els diferents programes gestionats per Fundació Intermedia al Camp de Tarragona es reuneixen en una nova jornada de treball conjunt.

La totalitat de l’equip de Tarragona es va reunir el passat 25 de març de forma presencial a les instal·lacions de la Cooperativa Obrera Tarraconense.

Durant la trobada es van dur a terme diverses dinàmiques de cohesió de grup, gamificació i transferència de coneixement de forma vivencial, donant lloc a un matí de treball col·laboratiu i coneixença mútua.
En aquesta ocasió han liderat la trobada els i les professionals del programa Noves Oportunitats, Singulars i MAIS.
En la següent sessió, agendada el proper mes de maig, serà l’equip del programa Orienta i dels programes de Fundació «La Caixa» desenvolupats per Intermedia al territori qui lideraran la sessió.