Fundació Intermedia iniciarà el pròxim 21 de setembre una nova edició del curs d’Operari/ària de neteja del Programa Llença’t, que es desenvolupa amb el suport de l’Àrea de Suport al Jove Tutelat i Ex tutelat de la Direcció General de l’Atenció a la Infància i Adolescència.

El programa Llença’t està adreçat a joves d’entre 18 i 24 anys i es desenvolupa a la ciutat de Barcelona, amb l’objectiu principal d’afavorir la inclusió dels i les joves en l’àmbit personal, formatiu i laboral mitjançant estratègies d’empoderament.

L’itinerari formatiu professional d’Operari/ària de neteja del Programa Llença’t consta de 250 hores de formació. El curs iniciarà el pròxim 21 de setembre i finalitzarà el 14 de desembre de 2021.

La col·laboració de Suara Inserció és clau en el desenvolupament del programa, ja que permet oferir als i les joves una experiència d’aproximació real al mercat de treball a través de les pràctiques no laborals. Les pràctiques permeten als i les alumnes posar en joc les competències transversals apreses al llarg de la formació, així com les habilitats i aptituds necessàries per aconseguir el seu objectiu final, la inserció laboral.

Aquest programa és subvencionat per la Fundació “La Caixa”, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya Departament de Drets socials.