Fundació Intermedia, en el marc del projecte Interllengua comença l’últim trimestre d’enguany oferint espais d’acollida sociolingüística a persones joves i adultes que participen en la resta de projectes i programes d’Intermedia i necessiten aprendre les llengües vehiculars del territori per millorar les seves condicions socials, culturals, econòmiques i laborals.

En aquests espais d’acollida sociolingüística, s’ofereixen nous cursos de català i castellà i ambdós tindran lloc del 14 d’octubre al 23 de desembre.

Cursos castellà

El curs de Castellà com a llengua estrangera es realitza en format presencial i està adreçat a persones escolaritzades a la seva infantesa amb diversitat respecte als nivells, podent anar des d’estudis primaris a universitaris. El tret comú és que saben llegir i escriure en llengües romàniques.

El curs d’alfabetització en castellà es realitza en format presencial i està dirigit a persones que no coneixen res o molt poc l’alfabet llatí, i necessiten assolir els mecanismes bàsics de la lectoescriptura.

Tots dos cursos tenen una duració de 56 hores i es realitzen de manera presencial a la seu de Fundació Intermedia situada a Sant Oleguer, al barri del Raval de Barcelona.

Cursos català

El curs de català oral es realitza en format virtual a través de la plataforma Jitsi o Meet i es tracta d’un espai social de trobada i comunicació on es parla de diferents temes d’actualitat, cultura, societat, interès general, etc.

Aquests espais de conversa on-line en català es realitzen en col·laboració amb la Coordinadora d’Associacions per la Llengua (CAL), que s’encarrega de la dinamització dels espais mitjançant el seu voluntariat.

Aquesta modalitat formativa es realitza en el marc del projecte Interllengua i és impulsada per la Fundació Intermedia en col·laboració amb la CAL i subvencionada per l’Ajuntament de Barcelona.