La Fundació Intermedia, en el marc del Punt Formatiu Incorpora Barcelona, iniciarà el pròxim 30 de setembre, un nou curs de Controlador/a d’accessos. Es tracta d’una formació a mida, totalment gratuïta, amb borsa de treball, i moltes possibilitats de contractació.

Descripció del curs

El curs de Controlador/a d’accessos té per objectiu capacitar a les persones participants en les tasques d’auxiliar de serveis en control accessos. La formació mixta, en la que es compagina el desenvolupament competencial i la formació tècnica pròpia del sector, s’imparteix en col·laboració amb Sinergia Team & Training.

Aquesta modalitat formativa, també inclou visites a centres de treball i empreses del sector per tal que les persones participants puguin conèixer de primera mà el funcionament, els requisits i les especificitats d’aquesta ocupació.

El curs té una duració de 178 hores i s’allargarà fins al 21 de novembre.

Continguts del curs

Al llarg de la formació els i les alumnes adquiriran coneixements sobre primers auxilis, defensa personal, mesures de seguretat i situacions de risc, drets fonamentals i regulació del dret d’admissió, autocontrol i avaluació psicològica i competències bàsiques i transversals.

Requisits

– Estar en condicions d’incorporar-se al mercat laboral (amb permís de residència i treball en vigor).
– Majors de 18 anys.
– No tenir antecedents penals.
– Domini idiomàtic alt en castellà, parlat i escrit. Valorable comprensió del català.
– No tenir cap dificultat física per realitzar les tasques pròpies d’aquest àmbit.
– Motivació i disponibilitat per fer el curs i treballar en l’ocupació.

Horari

L’horari de la formació de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Les sessions informatives es realitzaran els dies 10 i 19 de setembre a les 10 hores, a les instal·lacions de la Fundació Intermedia del carrer Sant Oleguer, 4-2, Bxs, Barcelona 08001 (metro Drassanes – línia verda).

Per inscripcions o dubtes contactar amb Inma Morales, a través del telèfon  93 706 28 98/ 673 128 349 o el correu electrònic i.morales@fundaciointermedia.org.