La Fundació Intermedia, en el marc dels Punts Formatius Incorpora de l’Obra Social ‘la Caixa’, inicia el pròxim 7 de febrer el nou curs de Carnisseria i Xarcuteria a Tarragona.

Aquest curs té per objectiu formar a les persones participants en les competències professionals i personals necessàries per treballar en aquest sector d’activitat i facilitar la seva integració laboral. La formació s’allargarà fins al 25 d’abril.

El curs inclou una formació de 100 hores de competències transversals, per tal de treballar les habilitats necessàries per desenvolupar amb èxit les tasques professionals i una formació tècnic-professional de 100 hores, on s’adquireixen coneixements sobre el producte carni, la seva manipulació (tall, envasat, etc.) i el seu tractament, entre d’altres. També s’inclou una formació pràctica de 85 hores, on els i les alumnes realitzaran pràctiques no laborals a empreses del sector i a grans superfícies comercials, on podran exercir les aptituds i competències apreses al llarg de la formació.

Aquesta especialitat formativa garanteix una oportunitat important, per a les persones que hi participen, d’introduir-se amb èxit en aquest sector d’activitat laboral, un cop finalitzin la formació i les pràctiques no laborals en empresa ordinària.

Des de la Fundació Intermedia portem realitzant des de fa uns anys aquesta oferta formativa amb un alt percentatge d’inserció dels i les alumnes, per això, considerem que és una oportunitat professionalitzadora per a les persones beneficiàries del territori.