La Fundació Intermedia, en el marc del Punt Formatiu Incorpora Tarragona, iniciarà el pròxim 27 de setembre, un nou curs d’Auxiliar de Comerç i Logística. Es tracta d’una formació a mida, totalment gratuïta, amb borsa de treball, i moltes possibilitats de contractació.

Descripció del curs

Es tracta d’un curs pràctic que permetrà a les persones participants adquirir les competències necessàries per desenvolupar les tasques pròpies del sector i enfocar la seva recerca de feina en aquest perfil professional.

El curs d’Auxiliar de Comerç i Logística consta de 256 hores de formació i inclou 90 hores de formació en competències transversals, 96 hores de formació tècnica i 70 hores de pràctiques no laborals en empreses del territori.

Requisits

• Estar en situació d’atur.
  • Tenir coneixements bàsics de català i/o castellà.
  • Estar en condicions legals d’incorporar-se al mercat laboral.
  • Estar en condicions favorables per incorporar-se al mercat laboral.

Per inscripcions o dubtes contactar amb Esther Estradé, a través del telèfon 671 083 259 o el correu electrònic e.estrade@fundaciointermedia.org.

Aquesta modalitat formativa es realitza en el marc del Punt Formatiu Incorpora Tarragona i és subvencionada per la Fundació “la Caixa”.