Sònia Moragrega, Directora General de Fundació Intermedia va participar, juntament amb altres tècniques de l’equip d’Intermedia a Balears, a la trobada amb representants d’empreses #CAEBNetworking, organitzada per la Confederación de Asociaciones Empresariales de Baleares el passat 23 d’abril a la seu de la CAEB a Palma (Mallorca).

Durant la trobada amb empresaris i empresàries de Balears, Fundació Intermedia va ser l’entitat convidada com a amfitriona a l’espai de networking. Així, després de la recepció de benvinguda i de la roda de presentacions, la directora general de la fundació va explicar la tasca de l’entitat, els programes que Intermedia desenvolupa a Illes Balears i el model de competències.

Finalment, i abans de la dinàmica per grups, Sònia Moragrega va presentar als i les assistents la plataforma de selecció per competències, IntermediaJOB, que fa uns mesos que s’ha posat en marxa i que ofereix una selecció de professionals més eficaç i inclusiva per a les empreses i majors oportunitats laborals per persones en recerca de feina.

#CAEBNetworking

A través de les activitats #CAEBNetworking, la CAEB ofereix a empreses i professionals poder donar visibilitat als seus negocis, ampliar la xarxa de contactes comercials, presentar serveis i productes, obtenir prescriptors/es i trobar nous/ves col·laboradors/es i clients/es.