Fundació Intermedia va finalitzar el passat 11 de novembre el curs de Manipulació d’aliments emmarcat dins del Programa Més Feina Manacor subvencionat per la Fundació «La Caixa» i el Fons Social Europeu.

La formació del curs de Manipulació d’aliments ha estat impartida pel centre formador Acadèmia AAP ManacorUna formació pràctica on els i les alumnes han adquirit les competències necessàries per desenvolupar les tasques pròpies del sector i que els permetin treballar en l’àmbit de la restauració, o fins i tot, en un magatzem de productes alimentaris.

Un cop finalitzada la formació, les persones participants han obtingut el diploma de manipulació d’aliments, un certificat imprescindible per a treballar en aquest sector d’activitat. El fet de participar en aquesta formació ha permès als i les alumnes millorar el seu perfil com a professionals, i els ha empoderat de cara a la consecució dels seus objectius en el mercat de treball.

El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació «La Caixa».