El i les participants del Programa Més Feina a Manacor van rebre el passat 21 de juny la visita de la Natàlia San Juan, referent de Recursos Humans de la cadena hotelera Melià Hotels Internacional. El Programa Més Feina realitzat per la Fundació Intermedia està subvencionat per l’Obra Social “La Caixa” i el Fons Social Europeu.

Durant la visita, els i les participants van tenir l’oportunitat de conèixer millor l’empresa, la manera en què plantegen els seus processos de selecció de personal i les competències que valoren a l’hora de la contractació, així com diferents estratègies per encarar una entrevista de feina.

Gràcies a la intervenció de la Natàlia San Juan dins el Programa Més Feina s’ha contribuït a millorar l’ocupabilitat dels i les participants del projecte. La sessió de l’experta va girar entorn les competències, la millora personal i professional, l’empatia, la resolució de conflictes i sobretot l’entusiasme per allò que fas i com ho fas.

Fundació Intermedia agraeix a Melià Hotels Internacional la seva col·laboració i implicació amb el Programa Més Feina a Manacor i per acompanyar els i les participants en el seu procés de recerca de feina.