L’empresa MB COLD visita els i les joves participants del curs d’Auxiliar de Magatzem i E-commerce del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia amb l’objectiu d’apropar el funcionament dels seus processos de selecció de personal.

Els i les alumnes del Curs d’Auxiliar de Magatzem i E-commerce del Programa PICE van realitzar el passat 25 de maig una videoconferència amb Javier Luengo, cap de processos de selecció de l’empresa MB Cold, que va explicar a les persones participants el funcionament  de l’empresa, les tasques i funcions de les diferents persones que hi treballen i el funcionament dels seus processos de selecció de personal abans de la pandèmia i en l’actualitat, així com quines són les competències més valorades a l’hora de contractar personal per a treballar en l’empresa.

Per finalitzar la visita, Javier Luego va explicar als i les joves com poden fer autocandidatures per a treballar a les diferents empreses que estan ubicades a Mercabarna.

El Curs d’Auxiliar de Magatzem i E-commerce, que forma part del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia, està impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.