El passat dimecres 2 de novembre, Intermedia va participar en la celebració de la I Jornada Badalona Territori Socialment Responsable, organitzada conjuntament per la fundació, l’Ajuntament de Badalona (Consorci Badalona Sud i IMPO) i l’Obra Social ‘la Caixa’. Durant la trobada, que es va dur a terme al Centre de Negocis i Convencions de Badalona (BCIN), es van exposar diferents bones pràctiques per part de les empreses que exerceixen una contractació responsable, optant pels col·lectius més vulnerables i amb dificultats. Una bona mostra d’aquestes empreses són Fundació Privada Horitzó, Áralos, Desmontes i Construcciones Romero i Fundació Badalona Capaç.

La I Jornada Badalona Territori Socialment Responsable va estar presidida per l’alcaldessa de Badalona, Ma. Dolors Sabater i Puig; la gerent del Consorci Badalona Sud, Pilar Vallès; i la directora comercial territorial de Barcelona de Caixabank, Cristina González. Durant el seu discurs, l’alcaldessa va expressar l’aposta municipal per convertir i reconèixer Badalona com a ciutat on excel·leix la responsabilitat social de les administracions, les empreses i la ciutadania.

L’acte també va comptar amb la participació de Ramon Giró, assessor en Responsabilitat Social Corporativa d’importants companyies del país, que va insistir en la necessitat que tant les administracions com les empreses s’uneixin per treballar conjuntament i en benefici de la inserció laboral sense discriminacions. Així mateix, Giró, va destacar que la gestió de la diversitat en les empreses ha de ser un tema prioritari tant per estratègia de negoci, requeriment social i legal com per la seva dimensió professional.

Enllaç a la notícia de Televisió Badalona.

intermedia_jornada-rs-badalona-3