L’equip tècnic, d’intermediació, administració, les coordinacions i la direcció del Programa MAIS de Fundació Intermedia han realitzat durant el mes de gener diverses sessions de treball territorials amb l’objectiu de seguir coordinant les accions als diferents punts del territori i de generar propostes de treball innovadores en l’acompanyament de les persones usuàries del programa.

La seu d’Intermedia Girona va acollir el passat 21 de gener la primera sessió de treball dels tècnics de la demarcació gironina. L’endemà, es va reunir a la seu de Barcelona i, finalment, el 30 de gener es va celebrar la trobada dels equips a la seu de Tarragona.

Les tres sessions s’han dut a terme amb una metodologia activa i participativa per tal  d’estudiar la situació de cada unitat d’actuació i, d’aquesta manera, poder realitzar l’anàlisi de casos reals de forma conjunta. Finalment, de les sessions n’han sorgit diverses propostes, s’han compartit mètodes de treball i s’ha constatat la cohesió d’equip dels i de les professionals.

Els i les professionals del programa MAIS alternen les sessions de treball territorials amb les sessions plenàries de forma mensual. Així, la darrera sessió plenària va tenir lloc el 18 de desembre a la Lleialtat Santsenca, on els equips van desenvolupar dinàmiques sobre Projecte Vital.

El Programa MAIS de Fundació Intermedia, que va començar al mes de gener amb 5 punts d’actuació i el passat 1 de juliol es va ampliar fins als 20 punts, finalitzarà el 30 d’abril de 2020.

El Programa està cofinançat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Fons Social Europeu.

logos_financadors_mais