TVGirona ens porta el testimoni d’aquest jove que aquest mes comença a treballar en un supermercat

L’Aarón és un jove que viu a Figueres i que, a través del Programa Més Feina que la Fundació Intermedia desenvolupa a la capital de l’Alt Empordà, ha aconseguit el seu primer contracte en un supermercat Carrefour.

Més Feina promou la inserció laboral de persones que es troben en situació de vulnerabilitat a través d’un acompanyament grupal i individual que contempla des d’accions de balanç vital i professional, passant per formació professionalitzadora, millora de les competències transversals fins a pràctiques en empreses. També es fa un acompanyament durant el procés d’inserció i seguiment post contractual.

La inserció de l’Aarón va ser a través de la formació d’operari/a de magatzem amb carnet de carretó elevador frontal. Després de finalitzar les pràctiques, l’empresa va fer la proposta de contractació.

TVGirona va voler conèixer el cas de l’Aarón així com la tasca de la Fundació Intermedia.

Podeu veure el vídeo aquí:

Més Feina pretén atendre 94 persones a Figueres aquest any

A Figueres, el programa Més Feina té l’objectiu d’atendre un total de 94 persones aquest any, de les quals 63 faran formacions i s’estima que 46 podran aconseguir amb èxit la inserció al mercat laboral.

Fundació Intermedia gestiona el Programa Més Feina a Figueres, Tarragona i a Manacor (Mallorca). El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i està finançat pel Fons Social Europeu i l’Obra Social La Caixa.