La Fundació Intermedia va participar el passat 11 d’abril a la Primera Fira d’Ocupació Juvenil de La Selva “TreballemGi”, organitzada per la Cambra de Comerç de Girona amb el suport de diversos consistoris. L’esdeveniment celebrat a l’edifici de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Blanes, estava adreçat a principalment a joves d’entre 16 i 29 anys amb l’objectiu de facilitar la seva inserció laboral.

Aquesta iniciativa va comptar amb l’encapçalament de l’alcalde de Blanes, Mario Ros; el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé; i la responsable del Servei d’Atenció i Suport als Joves de l’Àrea d’Ocupació Juvenil del SOC, Marta Masague.

L’objectiu de la fira és apropar als i les joves que busquen feina a les diferents empreses i entitats del territori que necessiten incorporar nou personal. Així com ajudar en la inserció i orientació dels joves sobre com cercar i aconseguir feina.

La fira “TreballemGi” presenta un espai amb empreses interessades en la contractació de personal de sectors com serveis, indústria, hostaleria, logística, alimentació i el tercer sector.

Els i les joves assistents van poder presentar-se com a candidats per a més de 80 llocs de treball diferents, oferts per les més de 40 empreses i ETT que hi van assistir. D’altra banda, els i les joves també van poder participar en diferents tallers per tal de fer tastets d’oficis i treballar en les competències personals necessàries per a la recerca de feina.

L’esdeveniment també va comptar amb la participació de diferents centres de formació que van poder exposar la seva oferta formativa. La Fundació Intermedia va comptar amb un stand propi per tal d’oferir informació i orientació sobre els seus serveis, programes i activitats formatives, dedicades especialment al col·lectiu jove i destinades a afavorir la seva ocupació.

La Fira d’Ocupació “TreballemGi” ha suposat una oportunitat única per apropar la Fundació Intermedia a la població més jove, així com tota l’oferta formativa i laboral disponible.